سلام دوستان حالتون چطوره؟؟

امیدوارم روز بارونی وخوبی رو سپری کرده باشینheart

باهاتون همراه هستم با بخش دوم از "بریده کتاب "از کتاب تختخوابت را مرتب کن

نوشته ی ویلیام اچ مک ریون

در انتهای فصل نهم کتاب اومده که:

"امیدقدرتمندترین نیروگیتی است.با امید می توانیم ملت ها رابه سوی تعالی سوق دهیم

.باامیدمی توانیم تسلای خاطردردکشیده ها باشیم. با امیدمی توان درد ضایعات تحمل

ناپذیر را آسان ساخت .گاهی اوقات تنها به یک نفر برای تغییر نیاز است.

همگی ما روزی خودمان راتاخرخره در گل می بینیم .این همان

زمانی است که باید باصدای بلند آوازبخوانیم،لبخندبزنیم،اطرافیانمان‌رابلندکنیم

وبه آنهاامیددهیم که فردایی بهتروجودخواهدداشت."

و جدا  امید خیلی میتونه عجیب وتاثیرگذارباشه توهرزمینه ای چه شادی چه غم یجورایی

مث سوخت آدمیزادمیمونه 😄

قسمتی از سخنرانی دریاسالار ویلیام اچ مک ریون  رو برای دانشجوها براتون آوردم :

"روز۱۷مه سال۲۰۱۴افتخارداشتم که درجشن فارغالتحصیلی دانشجویان دانشگاه تگزاس

در آستین سخنرانی کنم.اگرچه خودم هم از همین دانشگاه فارغالتحصیل شده بودم ،اما نگران بودم

که سخنان یک ژنرال جنگی که عمرش را در جنگ سپری کرده  خیلی مورد استقبال دانشجویان

کالج قرارنگیرد.اماوقتی دیدم آنها با اشتیاق برای شنیدن سخنرانی ام آمده اند،بی نهایت شگفت

زده شدم.گویا ده درسی که در تمرینات نیروی دریایی یادگرفته بودم و اساس اظهاراتم را شکل

می دادندموردتوجه جمعیت کثیری قرارگرفت.آنچه گفتم درس هایی ساده بود برای غلبه برامتحانات

نیروی دریایی اما هرده تمرین برای مواجه با چالش های زندگی نیز کاربردداشت.

همه ی ما می دانیم که زندگی سخت و طاقت فرساست‌ ولی گاهی با انجام کارهایی

پیش پاافتاده می توان به نتیجه ای دست یافت که زندگی را تحت تاثیر قراردهد.

عمل بسیارساده ای مانندمرتب کردن تختخواب هم می تواند برای شروع  یک روز نیروی

انگیزشی شگفت انگیزی داشته باشدورضایتی درونی برای به پایان رساندن یک روز خوب

برایمان فراهم کند.برای تغییر جهان اول تختخوابت را مرتب کن. "

شما چطور چقدر این مسئله رو قبول دارین؟؟؟واقعا میشه از عهده کوچیک ترین

موردای زندگی روزمره برنیومدولی کارای بزرگ انجام داد؟؟

دریاسالارمک ریون خیلی دوست داشتنی تجربیاتش رو بازگوکرده و طبق گفته های

خودش جداواسه چالش های زندگی هم کاربرد داره

این کتاب رو صددرصدتوصیه میکنم‌ومطمئنم‌کمترکسی‌پیدامیشه‌

که‌بعدازخوندنش‌بگه‌اصلا‌خوشم‌نیومد🤗چون‌قطعا‌میگه‌خوب‌بوداونم‌دردرجه‌خیلی‌پایین😄😄

دوستان‌عزیز‌ممنون‌که‌همراه‌بودین‌‌معرفی‌کتاب‌جدیدروبه‌زودی‌دروبلاگ‌می ذارم

دوستدارشماrzaha🌺🌺🌺