سلام روز قشنگ ۲۳آذرتون‌بخیر‌

خدمتتون‌هستم‌بابریده‌کتاب‌دیگه‌ای‌

از‌کتاب‌خوب‌"آرزوهای‌تحقق‌یافته"نوشته ی وین‌دایر

این‌کتاب‌روکه‌بخونین‌متوجه‌میشین‌مطالبی‌روکه‌درعمده‌کتاب‌های‌

حوزه‌موفقیت‌وقانون‌جذب‌یاسبک‌زندگی‌خوندین‌دراین‌

کتاب‌گفته‌شده‌ودرواقع‌تکمیل‌هست‌ازنظرمطلب‌ونکته‌

مثبتش‌اینه‌که‌خیلی‌بیان دوست‌داشتنی‌وگرمی‌داره باورپذیر...

اگرتابه‌حال‌کتاب‌های‌وین‌دایررونخوندین‌بهتون‌

پیشنهادمی‌کنم‌حتما‌سراغش‌برین‌

چون‌آرامش‌توگفتارش‌موج‌میزنهheart

خب ازفصل هفتم کتاب بریده ای رو براتون

می ذارم امیدوارم دوست داشته باشین

"خوشبختی را نمی توان در جهان مادی نشان داد

ودرصورت نیاز یادرخواست آن را کسب

کرد ؛نگهداری کردواستفاده کرد.اگراینگونه‌بودشمانیز

می توانستید خوشبختی رابرای زندگی خودخریداری

کنیدوتاآخرعمرباخوشی‌زندگی‌کنید.توجه‌داشته‌باشید:

خوشبختی‌یک دیدگاه‌است‌که‌منشاء آن درون خودتان است!

خوشبختی زمانی قابل دسترس است که شما  عبارت-من هستم- را

که بازتاب از خوشبختی است در درون تخیلات خودبکارید‌.

خوشبختی‌یک‌باوردرونی‌است که‌شما‌آن‌رابه‌هرکاری‌که‌انجام‌می‌دهیدیاروابط‌

خودبادیگران‌منتقل‌می‌کنید.

انتظارنداشته‌باشیدکه‌خوشبختی‌ازسوی‌دیگران‌

یا‌ازکارهایی‌که‌انجام‌داده‌اید

یادستاوردهایی‌که‌داشته‌اید‌به‌سمت‌شما‌سرازیر شود.هیچ‌راهی‌به‌سمت‌خوشبختی‌وجودنداردبلکه‌

خوشبختی‌خودش‌یک‌راه‌است!"

خب‌اینم‌ازکتاب‌آرزوهای‌تحقق‌یافته‌نوشته‌وین‌دایربا۲۱۵صفحه‌ مطلب

ولی مطالب دوست داشتنیangel

امیدوارم‌که‌دوست‌داشته‌باشین‌ وبه‌بزودی‌کتاب‌دیگه‌ای‌روبهتون‌معرفی‌میکنم

دوستدارشماrzahaheart